Väntan.

Denna helg blev det inget Stockholm, men däremot om två veckor! ... och jag längtar!
Jag har snackat med syrran om att få sommarjobba hos henne där hon jobbar i en gigantisk sportbutik. Därför ska jag få praktisera hos henne en helg för att se hur det blir.

Igår var Matilda och Anhthu hos mig under kvällen för lite fredagshäng. Dock inget vanligt fredagshäng ... Hahah.
Idag har jag tagit det lugnt och trots det är jag väldigt trött. Måste lägga mig tidigare ...

Känner mig dessutom lite deppig nu. Jag vet inte riktigt varför. Jag har en massa känslor som ligger djupt inne i mig som jag inte kan trassla ut. Det känns som om jag väntar på att börja leva på riktigt, att jag bara lever i väntan på något.

Kommentarer
Postat av: Anonym



Knäppis,

du ska inte vänta på något, inte på något alls, du ska bara vara precis som du är och leva här och nu, något annat vore ju omöjligt...

Allt har sin tid i livet, så också väntan ;)

2011-03-05 @ 20:55:10
Postat av: M

Inget vanligt fredagshäng?

2011-03-05 @ 21:19:46
Postat av: anhthu

väntar du på moi??? HGAHAHHAHA ,nädå häng ut ma cherie! Jag känner samma sak! Om det är nån tröst, så tror jag att du kommer att få känna smaken av din framtid när du åker till USA! :D Jag tror att du kommer bosatta sig där som en housewife med en perfekt man och barn!:D eller vem vet en skådespelare i hollywood? Slå en pling då, så att jag kan skapa din klänning på oscarsgalan! HÅLL ut! :D <3

2011-03-06 @ 11:14:58
Postat av: rebecka

fin tröja!! c:

var är den ifrån?

2011-03-15 @ 20:52:03
URL: http://novemberhimlen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0