Våren är den bästa säsongen.

Vad kul att ni (i alla fall två av er) gillar min design!

Idag blev det bara yttepyttelite matte gjort. Precis när jag stängde av datorn för att sätta mig med matten insåg jag att Top Model 15 var på tv. Såklart att jag skulle se det! När programmet var slut sa de på tvn att det skulle sändas ytterligare ett avsnitt till. Inte kunde jag missa det heller. När det programmet var slut sa pappa att Solsidan började klockan åtta. Det kunde jag definitivt inte missa. Så ja, här sitter jag nu istället för att göra läxor.

Och jag har ätit glass dessutom. Det var väldigt gott. Än har jag inte fått dåligt samvete ... men jag har faktiskt ätit tre kiwis! Det ni. Mhm.

Nu när temperaturen ligger runt nollan, lite plusgrader och solen skiner påminns man om våren som finns lååångt där borta. Men sen på "väderleksrapporten" får man reda på att temperaturen kommer sjunka. Återigen vinter.

Jag både längtar och inte längtar till våren - längtar inte för att jag måste vill komma i form. Och jag längtar så otroligt mycket för att då kan jag gå i sandaler och shorts utan att tänka på att det är kallt.
Sommaren är det inget att tala om så mycket som jag längtar dit ...

Det här var i somras och jag tyckte att jag var för kurvig. Nu är jag mycket kurvigare om jag säger så. Nu kan jag bara önska tillbaka kroppen! Dessutom har jag på mig min favoritbikini från Top Shop som idag bara är söndersliten från jag-vet-inte-vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0