Becca på operationsbordet avklarat.

Besöket hos Becca var jätteroligt. Det har varit två tråkiga dagar utan henne. När vi kom in i hennes rum var hon vaken och hennes pappa satt bredvid henne. Min idé var att ta det lite lugnt med henne eftersom hon hade opererat sina fötter igår och var troligtivs trött. Men Anhthu hade helt andra idéer. Hon viftade med kryckorna hit o dit, råkade slå med handen farligt nära den opererade foten ... Som sagt, vi garvade allihopa som vanligt. Eftersom Becca hade fått morfin och det var lite kvar i kroppen var Becca på ett väldigt ärligt humör. Vad man än frågade henne svarade hon ärligt, hihi, kul! Vi utnyttjade situationen lite ...

På stan gick mamma och jag till Sisters där vi igår råkade få syn på en väldigt snyggt klädesplagg till mig som jag nu ska ha till avslutningsmiddagen. Inne på BikBok hittade jag ännu ett plagg som passade utmärkt till det andra. Nu fattas bara färgglada smycken. Jag funderar på att byta de skorna jag köpte häromdan till skolavslutningen. Jag kan inte bestämma mig mellan 3 par skor om inte 5 par! Jösses ...
Väskan som jag så gärna önskar ha får vänta ett slag, vi hann varken igår eller idag att kolla på den.

Jag håller det hemligt vad jag ska ha på mig på skolavslutningen och middagen. Lite suprise får det väl allt bli då de flesta kommer väl ha lika dana outfits antar jag.

Kom också hem med tre nya nagellack som man får från BikBok. Helt okej färger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0