En väska. (Vill ha) flera väskor.

Jag kollar vääääldigt sällan på nätshoppar eller vad de nu kallas. Är så omodern när det gäller sånt att jag knappt vet vad det heter. Iaf, kollade in på Nelly. Har plötsligt hittat en massa snygga saker. Ni som hänger med in the future vad gäller "nätshopppar" tänker säkert ... facepalm. Öh. Ja. Jag är seg.

Jag funderar seriöst på Tiger of Sweden plånboken (649kr, den med krokodil-liknande skinn). Väskan av samma märke(längst ner) är to die for. Lööve it. Kostar typ 2200kr mer än vad jag har på mitt kort vilket kanske är under hundra kronor. Det blir ett tag jag måste spara ...

Kommentarer
Postat av: becca

Det är mycket fina, men tänk på krokodilen :O :)

2011-05-06 @ 17:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0