Nu ska jag torteras. Med stökiometri.

Häromdan köpte jag lite hudvårdssaker. Fick 500kr av mamma och pappa för att hitta lite åt mig själv. Trots det spenderade jag över 600, var försvinner pengarna? Komiskt, pappa berättade imorse att i tidningen stod det att ungdomarna har noll koll på pengarnas värde ...
Trots att concealern från Make Up Store kostade 275 så köpte jag den. Man betalar för kvaliten ... right?
Jag har dessutom redan två ögonfransböjare ... dock är de båda lika usla. Den ena klibbar ihop fransarna till lera och den andra har gått sönder. Därför har jag inhandlat en tredje som var lite dyrare dessutom, hoppas att jag denna gång verkligen betalat för kvaliten ... -.-

Glömde också visa mascaran som jag köpte.

Kommentarer
Postat av: aaaanhthu

du borde skaffa en skönhetsblogg>!!

2011-05-04 @ 18:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0