Ööh.

För ca en kvart sen ploppade plötsligt Simon L upp utanför min dörr med en random kille bredvid sig. Jag öppnade i mitt nattlinne då jag trodde att det var nån jag inte kände, spelar ingen roll hur jag ser ut då. Men det visade sig vara Simon som sa att klockan var tolv och vi hade saker att göra. Gissa om jag såg ut som ett frågetecken. Det blev lite awkward. Stängde dörren. Gick och klädde på mig lite kläder. Öppnade dörren igen och låtsades som jag visste preics vad vi snackade om. Om 30 min kommer ytterligare några stycken hit (nu är jag faktiskt medveten om det) och innan dess ska jag fixa mig. Vi ska nämligen fixa en engelskasak till skolan.

Vi får se hur lyckat det blir.

Kommentarer
Postat av: becca

HAHA, om det varit jag då som ringt på??? X)

2011-05-07 @ 13:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0