Skor hela dagen.

Har varit hela eftermiddagen med mamma på stan. Det var faktiskt väldigt mysigt, jag var på bra humör och mor med. Oftast blir vi väldigt irriterade på varandra när vi går på stan men nu gör vi det så sällan att vi har det trevligt istället, haha. Dessutom är det positiva att när man går med mamma betalar hon allt man ska ha. Idag letade vi efter skor och jag lyckades på nåt mirakelvis hitta ett par riktgit coola klackar. Nästa gång vi är på stan, vilket jag hoppas är snarast, ska jag leta efter kläder till skolavslutningsmiddagen och ljusa jeans som jag faktiskt inte äger för tillfället.

Det största miraklet som skett idag är att mamma gav mig ett kuvert som tydligen var ifrån julas som jag redan hade öppnat ... men inte behållt innehållet. I kuvertet fanns 300kr som jag fått av min morfar. KACHING säger jag bara. Nu kan jag lägga pengarna på en fantastisk väska jag såg idag medans mamma lägger resten av pengarna på en annan väska jag vill ha. HEEHEE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0