Bara maj än så länge.

Tänkte uppdatera lite här nu va.
Cyklade till gymmet igår med Erica, det var ... jag vet inte. Både skönt och inte skönt att gymma. Hm. Konstigt.
Kanske cyklar dit idag igen, eller så tar jag bussen, haha.

Har slappat nästa hela veckan och inte gjort några läxor alls. Så jävla skönt. Jag har varit på topphumör mer än 5 dagar i rad vilket nog kan räknas som att jag är ganska lycklig nu som det är. Nu är det liksom chill. Bara umgås med vännerna och bara göra lite som man vill.

Förresten såg jag på Australia igår. Den är min absoluta favoritfilm. Jag är inte en sån som gråter till filmer och jag gjorde inte det till den här heller. Men om jag hade släppt efter lite hade jag storgråtit. Haha, gråten satt verkligen i halsen. Jag tycker att det är pinsamt att gråta till en film oavsett om jag sitter med människor runt om mig eller om jag är ensam. Det är bara ... akward liksom ... Aja, sjukt bra film i alla fall.

1. Tom korridor ger en många möjligheter.
Resten: Dagens if you wanna know. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0