Tidningar, Timido och fint sällskap.

När man är så pass inaktiv som jag är på helgerna finns det inte mycket att blogga om. Jag menar, ska jag uppdatera varannan timma om att jag fortfarande slappar? Det är det mina helger består av. Mysigt. (Och nej Becca, jag kopierar INTE ditt ord mys)

Igår köpte jag mig en tidning och idag ännu en. Jag bara älskar att läsa tidningar. Nytt hela tiden. Men jag är också en sån som läser ut dem jättesnappt och sen lägger jag undan den och köper en ny. Det är bara vissa tidningar som får mig att vilja läsa om dem. En sån tidning var bland annat Chic, en tidning som jag läste om och om igen under hela sommaren, haha.

Den här gången är det nya tidningen Visage, som jag kommer läsa om och om igen. En bra tidning rent ut sagt som jag köpte igår. Och typiskt för mig så innehåller den bara repotage om skönhet. Ikväll köpte jag mig en också relativt ny modetidning, Style By (Kling såklart). Har inte hunnit läsa den ännu men det ska bli!

Lämnade över de 36 kronorna jag var skyldig Becca och det resulterade i att jag blev kvar där ett tag. Jag smälter varje gång jag gosar med Timido (stavning Becca?), hennes nya lilla valp. Han är ju för gullig!


Kommentarer
Postat av: becca

naw, tack för sällskapet! Timido är muy rätt ^^* <3

2011-05-15 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0