Kan man ha så många olika känslor på en dag?

Det har inte varit en särskilt bra skoldag. Kom försent till NO:n som också gick skit. IngMarie är dum. (Hon är absolut inte värd en blomma på avslutningen) På h-tiden hade jag knappt nåt att göra. Tråkigt. SO:n var intressant men lite långtråkig. Hkk:n var det enda som var en ganska okej lektion. Förutom att allt vi bakar smakar och luktar kylskåp i hemkunskapen. Grädden gick inte att äta för min del. Smakade kylskåp rätt igenom. Jag fattar inte att alla andra inte känner av den smaken. Jo Becca skulle lätt ha gjort det. Vet inte om Anhthu skulle det, gjorde du det? Och det absolut tråkigaste med dagen var att Becca inte var där. På morgonen såg jag fram emot att krama om henne efter alla dessa dagar på sjukhuset och hemma. Men nepp, hon var inte där! Nu ser jag fram emot nästa dag.

Solade lite idag och det var så skönt. Det gjorde dagen en smula bättre. 

Red också idag. Det gick bättre än väntat. Ännu en gång blev en häst, som jag skulle ha, dubbelbokad. Då blir det i sista minuten att få en annan häst och slänga på sadel och tränset. Jag kom ihåg hur man fattar galopp rätt! Egentligen trodde jag att jag gjorde någorlunda rätt, men hur mycket jag än slog med fötterna på hästens mage, slappnade av och guppade i sadeln och slog till med spöt sköt hästen bara fram med huvudet och travade lite snabbare. Sen kom jag på vad som egentligen saknades, ryggen. Jag behövde bara räta på ryggen och skrika "HAYIIIA!" så var det lätt som en plätt.

Skoltröjorna kom idag till klassen. Hatar färgen. Den påminner om fjortisar som går i såna hära med smutsigt vitt linne under, jeans och typ foppa tofflor eller nåt. Påminner om nördiga killar som går i sunkiga kläder, som tex en marinblå munktröja som tvättas två gånger per år. Motivet är väl någorlunda töntigt ... men ganska gulligt.


Kommentarer
Postat av: becca

SÅ söt bild på dig Anna! Det är inte motivet på tröjan som är söt, det är du :D <3

2011-05-31 @ 17:06:10
Postat av: anhthu

JAG KÄNDE SMAKEN REDAN I 8:AN!!!!!

2011-05-31 @ 18:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0