Hopplöst.

Dagen har varit så mycket bättre än igår. Jag gick till skolan och bestämde mig att vara på bra humör. Alla verkade må bättre. Och framförallt va gladare. Dagen rullade på med mig skrattandes både under och efter skolan då jag fikade med Malin och Sandra. Köpte bok två (!) i serien som jag läser. Mamma hämtade mig i stan och vi köpte snitzare och kebab på vägen hem. Nu återstår läxorna.

Jag har ett litet problem. Malin, om jag inte löser det, så får du stå för pronlemlösningen, ok?
Problemet: Funderar att bära denna på lördag. Men är inte riktigt säker. Känner mig hopplöst stor i den.

Insåg också hur fruktansvärt skrynklig den är. Den har legait i lådan.

Kommentarer
Postat av: klara

Supersnygg! :)

2011-11-08 @ 19:20:12
URL: http://klarathunstrom.blogg.se/
Postat av: Malin

anna du är såååå snygg i den så du måste faktsikt ha den på lördag!!! :) vart ska du? :D

2011-11-08 @ 19:45:52
URL: http://skump.blogg.se/
Postat av: alicia

"alla verkade må bättre." haha, så jag är ingen då?



puss pårej.

2011-11-08 @ 19:46:21
Postat av: Malin L

Anna den är ju skitsnygg!!!! Ghaaa!!! HA DEN HALLÅ!!!!

2011-11-08 @ 20:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0