inte så läskig men knappast en komedi

Stor överdrift. Så jävla läskig var den inte. Bara äckligt med att folk blir flådda. Tänk att jag har halva godispåsen kvar! Det måste ju innebära att jag inte är feg ... eller hur? När jag var liten (rättare sagt yngre) bet jag på naglarna när det var spännande och jag inte hade nåt bättre att äta på.
Ok. Förlåt. Asäckligt.
Imorgon (om jag inte har nåt bättre för mig), blir det att se på film nummer två - Hannibal - med mor igen.

Nu ska jag lägga mig och läsa. Det var rätt länge sen. Och det är inte alls positivt därför att jag har nämligen TVÅ böcker att läsa ut i läxa. En i engelska. En i svedisch.

Denna bok på 800 sidor läser jag i engelskan.
Otroligt välskriven och genomtänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0