Förfest.

Min bloggdesign fortsätter vara fucked up och jag fortsätter med bloggandet. Ska (försöka) fixa det i helgen.
Kom just från simhallen där vi spenderade dagens idrott med 25 min simning. Inte jättekul. Glömde sminket och skiten hemma så fick låna Sandras bleka foundation (det kanske syns?) och kassa mascara. Så nu ska jag åka iväg till stan. Möter upp Becca och Thu nån gång under kvällen för att sen dra till Malin där det blir nån form av förfest med middag och grejjer, haha.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: josssssi

Kul att du har hittat till min blogg! Du går i min franska va?



sv: jag jobbar i Café&Kök i Gränden!

2011-10-07 @ 17:12:48
URL: http://josephinevictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0