Försök.

Jo men hörrni. Vad sägs om en Marabou Dukat och en bamsebit Daimtårta? Men vad bra, för jag har redan slukat båda.

Har dåligt samvete för att jag ett) inte gjort några läxor under hela helgen, två) för att jag är pank och lånar pengar av vänner (jag är en dålig vän),  tre) för att jag äter onyttigt och jag har lovat mig själv att komma i en galet snygg klänning tom den 12:e november, fyra) jag har inget extrajobb vilket medför att jag blir ännu pankare och måste snåla och fem) jag har suttit inne hela dagen och bara förflyttat mig mellan kylskåpet och datorn och nyss för att köpa choklad och en tårta.

Vad ska jag ta mig till? Hur gör man för att diciplinera sig? För att få motivation? Går det att lära sig?

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE SIDEBÄCK

Vacker du är.

2011-10-23 @ 19:50:16
URL: http://josefinesideback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0