Fredagsmys.

Har varit på stan i evigheter och handlat en massa nödvändigt så som fransar och grejer till min klänning, fjädrar, torrschampo, ansiktsrengöring och ungefär exakt 32 liter läsk. De 16 två-litersflaskorna blev burna av mig, Malin och Tippen. Men aldrig skulle vi tjejer klara av att bära så mycket så vi ringde upp Jocke för att få lite manlig muskelhjälp. Lämnade läsken hos Malin (som sedan ska transporteras till Rebecca N imorrn) för att sen gå tillbaka till stan med henne och köpa lite mer saker. Fika gjorde vi också, hihi.

Nu är det tacos och familjemys på g. Sen blir det att sy på min klänning tills jag somnar.


Kommentarer
Postat av: becca

JAG SAKNAR DIG SJUKT MYCKET. <3

2011-10-29 @ 13:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0