Lite random.

Dagen har varit någorlunda bra. Jag har varit på lustigt humör. Vet inte om jag ska vara glad eller irriterad. Är nån stans där emellan.

Efter skolan mötte jag upp mamma för att åka till en ridaffär. Köpte en ridhjälm för 1000 spänn -.-

Vet ni vad jag verkligen önska mig i födelsedagspresen? En keyboard! Som liten hade jag ingen lust att lära mig spela piano. Men nu inser jag hur nödvändigt det är. Speciellt om man går musikprofil som mig. Spelar bara gitarr lite smådåligt. Blev så inspirerad av Karro som bara satte sig vid pianot, spelade en låt bara sådär utan att ha övat in den. Men det är ju klart, hon kan ju ackorden på ett piano. Men ENDÅ. Om jag inte får en, ska jag fanimej spara ihop till en själv. Så det så.

Idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0