Bra dag.

Hinner inte uppdatera särskilt mycket därför att idag är det ridning! Det är ikväll som jag hoppar upp till den avancerade gruppen, vilket kommer bli superkul! Ser fram emot det. Måste därför göra iordning mig. Har matteläxa tills imorgon men det får vänta tills jag kommer hem ... runt nio.

Förresten! Träffade Malin och Becca idag och det var ASKUL!! Saknade dom så himla mycket! Malin träffade jag när vi tjejer var på väg till Karamella. Sprang över gatan och skrek MALIIN!!! med öppna armar. När jag hade slutat gick jag med Tippen och Caroline till busshållsplatsen. Hörde nån som sa Anna, Anna, Anna och så var det Becca! Då skrek jag HEEEJ BECCAAA!!! och blev superduperglad! Jag menar,  vi är bästa vänner - hon går ju på Berzan och jag på Katedral vilket innebär hårda stunder när vi är isär. Så det var väldigt kul att åka buss med henne hem. Anhthu träffar jag på söndag (om jag inte har helt fel Anhthu?) och det ska också bli kul att se henne!

Förövrigt har jag varit på väldigt bra humör. Positivt.

KOLLA VAD BRUN JAG VAR FÖRUT!??!?!?!!!! Om man ändå kunde se ut så jämt ... Nu träder blekfisen fram istället ... Och dessutom så har den här bilden absolut ingen retuschering. Så det SÅ. (Ni vet, jag fixar ju ljuset och färgerna ibland)

Kommentarer
Postat av: becca

JAG TYCKTE DET VAR DUBBELT SÅ KUL ATT TRÄFFA DIG! :D <3

2011-09-01 @ 19:23:29
Postat av: anhthu

ja, sötnos ;)

2011-09-02 @ 23:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0