Cybershaddow. Microshaddow.

Sminket jag köpte från Make Up Store i fredags är två ögonskuggor. En är cybershaddow och en är microshaddow. Cybershaddow ger ett resultat som är mer metalliskt medan microshaddow kan vara både matt eller skimmrig. (Notera att det faktiskt är skillnad på metalliskt och skimmrigt). Microshaddow har också väldigt intensiv pigmentering precis som en cybershaddow men en cybershaddow är ännu hårdare pressad vilket ger den en yttepytte mer krämigare konsistens. Inte jättestora skillnader förutom i storlek. Fattar inte den grejen. Båda kostar 145 kr st.

Än så länge har jag bara testat cybershaddown - gold. (Sista bilden) Provade den igår när jag sminkade mig på morgonen hos Malin. Microshaddown - forrest testar jag i veckan.

Microshaddow - Forrest, är den större burken. Cybershaddow - Gold, är den lilla burken.


Kommentarer
Postat av: Anna

Anna du har perfekta ögonbryn! Fixar du dem själv eller vad gör du?:D

2011-09-11 @ 17:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0