Ett dygn med er.

Jag beslöt mig att dra med min Malin till Jocke så hon o jag åkte till Netto i stan för att köpa en massa onyttigt snacks (har fortfarande kvar en massa) för att hålla oss vakna under natten. Tog bussen till Jocke där vi började filmmaratonet runt klockan sex eller så. Beställde pizza runt åtta-tiden. Sen fortsatte Harry Potter-maratonet fram tills klockan halv tre idag. Totalt var vi kanske runt 25 pers i det lilla rummet i källaren. Så jäkla mysigt vi hade! I ena soffan satt kanske 6 pers, i andra satt 6 till och på golvet låg resten av människorna i en enda stor hög på två eller tre madrasser framför sofforna och tvn. Många av oss satt och  låg i varandras knän vilket var det enda sättet för oss att få plats på ett bekvämt sätt. Mysigt nog låg 5 eller 6 pers i knät på varandra. Snacka om att det blev stekhett i källaren med så mycket folk. Under kvällen stack några efter hand. Då var vi kanske 15 st som kollade klart vårat maraton under natten och in på lördagens morgon.

Och för att inte glömma att jag och Karro hade ett supermysigt nattsnack (tack för det förresten Karro! ;D) från ca halv tre till kanske fyra, kvart över fyra på morgonen. Vi satt vid köksbordet med varsin macka i handen (jag äter tydligen skit segt. det tog 1½ timma för mig att äta upp en dubbelmacka medans vi snackade).

Lyckades somna några få gånger under några korta stunder för att få lite sömn under natten men det varade inte så länge för liggplatserna var himlans trånga och tv-volymen på högsta nivå och tjatter överallt. Men runt ett eller tre tiden på lördagen, idag, somnade jag under slutet av Harry Potter-filmerna, då det inte var så mycket människor.
Är därför sjukt trött just nu, mina ögonlock håller på att falla ihop. Borde sova snart.

Ni är så jäkla bra allihopa! (De på bilden är bara en bråkdel av de som var där, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0