Högt över molnen.

Retuscherad av mig såklart.

Min klass är ju för härlig. Det är lustigt, men vi har kommit varandra otroligt nära på bara dessa tre veckor som vi har gått i skolan. Alla är ju hur kramgoa som helst! Jag ser verkligen fram emot 3 år med min klass.

Så jag hittade denna bild på fb. HAHA. Hela klassen uppe på skåpen. Assköna! Förresten så lyckades några killar i klassen bära upp Karro och slänga upp henne på skåpen idag. Haha, hon var så söt, hon fick hjälp av Jocke att hoppa ner. (Och det var inte ens långt till golvet, haha)

Kommentarer
Postat av: Karolina

tyst anna, det var aslångt juuu!! Ska få upp dig på skåpen imorn;) watch your back..<3

2011-09-07 @ 19:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0