Inte som det var tänkt.

Min idé när jag kom hem efter skolan var att sitta med matten och göra en himlans massa tal (läxa tom imorrn). Tyvärr höll inte den idén. Satte mig direkt vid datorn och gjorde en massa onyttigt. För en stund sen kom jag på att jag också har musikövning tom imorrn också. Så jag började öva nyss att sjunga på låten "I will survive". Usch. Det låter inte vackert när man är någorlunda hes och förkyld och försöker sjuna. Jag har frågat pappa om jag får ta sånglektioner men nepp, han säger att jag inte kommer hinna med läxorna. Den enda anledninge. DET ÄR JU BILLIGT FÖR FASEN. OCH JAG BEÖVER DET. FÖR MIG. FÖR MINA MUSIK-"STUDIER" (framträdanden dvs). GAAAH. Får försöka övertala mamma. Sen får vi se vad som händer. Ååååhhh. Plus att min gitarr fortfarande är trasig. Måste köpa en ny så fort som möjligt. Jag har börjat sakna att spela på den. :(

Förövrigt har jag ett litet problem. Har bestämt med en kompis att hon o jag ska hänga på fredag. Sen kommer mina klasskompisar o säger att vi ska ha 16 timmars filmmaraton det dygnet hemma hos nån obestämd person. Hur gör man då? Jag vill inte välja bort min käre vän som jag inte har träffat på hur länge som helst men jag vill heller inte missa chansen att lära känna de i klassen ännu bättre. Hm.

Kommentarer
Postat av: Anonym



Välj din kompis, eftersom du bestämt med henne först.

Fråga klasskompisen om du får ta med din kompis så blir det dubbelt så kul!

2011-09-12 @ 20:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0