Sämsta placeringen av en lektion.

Det gick inte alls bra på musiklektionen idag. Börjar sakna min gitarr väldigt mycket nu. Sång på morgonen är absolut inte min grej. Plus att jag snorar som in i den. VARFÖR LÄGGER MAN EN MUSIKLEKTION PÅ MORGONEN IDIOTER?? Fattar inte. På eftermiddagen är man tillräckligt uppvärmd i rösten för att låta någorlunda bra. Helvete. Min dåliga presentation på musiken sänkte mitt humör under dagen en aning.

Har inte gjort några läxor idag heller. Nu börar samvetet svikta. Hade bara två lektioner idag - först musik i ca 2½ timme, ca 2½ timmes håltimma o sist matte. Svenskan och engelskan inställda. Imorgon har vi bara franska (FAN OCKSÅ. Borde göra franska ...) sen lite mer än 2½ timmes håltimma innan vi ettor drar till Vidingsjö för en friluftsdag. Ser inte fram emot det.

Förövrigt verkar det storma utomhus. Och jag börjar längta riktigt ordentligt efter hösten! Så jäkla härligt. Åh. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0