Smokey or Cloud9 and Oasis?

Smink är nån ting som jag tycker är jättekul att experimentera med. Men jag bloggar inte mycket om det (förutom det smink jag köper). Förresten, borde jag börja göra det? Typ visa hur man sminkar sig si o så, lägga upp dagens smink, sminktips och blablabla ... ? (Inte för att jag är megaduktig men ändå) Det vore rätt kul faktiskt.

Okej. To the point.
Har hittat en ögonskuggepalett som jag är smått intresserad av. Hittade dessutom två andra minipaletter som jag gillar också.
Hur ska man göra - köpa två minipaletter, blir totalt åtta färger, för 218 kr eller köpa en palett med 15 färger för 199 kr?

Smokey Eye Palette heter denna. Ignorera ringarna. Bilden tagen från en blogg.

Eller dessa två paletter.
Cloud9 heter första paletten. Den andra Desert Oasis.

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Japp, gör det! (blogga mer om smink asså) :D

2011-09-19 @ 17:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0