Stan idag med Anhthu.

Har precis kommit hem efter en stund på stan med Anhthu. Det var väldigt kul att träffa henne och ha lite gammalt hederligt snack. Kollade runt på höstskör också. Hittade ett eller två par som skulle kunna bli mina. Dessutom fick Anhthu sina presenter av mig idag när vi satt på Espresso House. Hon verkade gilla dom! Gav henne Hot Cheetos (superstarka chips från USA), två påsar Skittles (också godis från USA) och ett presentkort på Vagabond. Hon älskar ju deras skor så mycket.

Pappa (som är i sommarstugan) ringde mig på bussen och frågade om jag hade klippt gräset och gjort rent gympaskorna. "Ja" sa jag. "Nej" var verkligheten. Så nyss när jag kom hem började jag göra rent skorna. Nu ska jag ut och klippa innan pärona kommer hem.

Kommentarer
Postat av: anhthu

VADÅ GILLADE DE? Ä-L-S-K-A-D-E deM!!!!

2011-09-04 @ 18:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0