Tanken når inte så värst långt.

Idag var det tänkt att jag skulle visa er min nya (fullkomligt älskade) jacka. Men nepp, den glömdes hos Malin. Med mina nycklar och ipod i. Det får väl bli när jag fått tillbaka min jacka. -.- 

Iaf. Insåg vid ytterdörren att mina nycklar befann sig hemma hos nån annan när jag väl skulle in till mig själv. Kom på idén att hämta pappas nycklar. Plingade på hos mina kära grannar för att fråga om de kunde ta hand om min tunga väska under tiden som jag gick/sprang/kröp/whatever till pappas jobb. Snälla kvinnan erbjöd sig sin cykel och iväg cyklade jag till Becca. Hade ringt pappa tidigare men han var upptagen i samtal, väntade på återuppringning. Så jag ringde Becca och frågade om jag fick värma mig inne hos henne. (Jag lovar, det blåste jättekallt ute. Hade bara en tunn tröja över mitt linne). Snälla Becca bjöd in mig och vi satt i hennes fina nya rum och snackade lite om våra liv. Mycket trevligt. (Y) Pappa ringde och jag hämtade nycklarna hos honom. Stannade vid konsum. Köpte två skvallertidningar (hihi) ... och en chokladkaka.  ....     -.-     Fan.

Bör tänka på kroppsformen. Håller på att förvandlas till ett äpple slash fettopäron. När jag väl blivit frisk från snuvan ska jag banne mig sätta igång stenhårt. (Becca, ta detta med en nypa salt).


Kommentarer
Postat av: Malin

FETMASNYGG!!!!! hur gör vi på fredag vännen? :)

2011-09-14 @ 21:39:17
URL: http://skump.blogg.se/
Postat av: becca

Litar på dig, bästis <3

2011-09-14 @ 22:12:11
Postat av: papa peyda

2011-09-17 @ 23:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0