3 i rad.

Måndagen:
Bloggade inte i måndags. Gjorde annat under hela dygnet. Efter skolan stannade ett helt gäng tjejer av oss på Espresso House i ca 4 timmar. Mysigt. Malin, Sandra och jag stack hem till Malins place. Orkade inte åka hem så vi två sov över hos henne. Supermys. Sen under kvällen var två tredjedelar av oss inte så smarta. Dessa två tredjedelar var bakis under tisdagen. Jag var den som mådde bra utav oss. Förutom att jag sov enbart 5 timmar.


Tisdagen:
Efter skolan stack ett gäng av oss till Espresso House. Vi var rätt många. Sen i slutet var vi kanske sex stycken då vi hade som trevligast. Härliga killar de är asså. Jag och Karolina stack till gymmet och gymmade i kanske 1½ timma eller mer. Hade världens mys-snack om allt och inget. Jättetrevligt. Du är en bra tjej du Karro!

Idag:
Samläraren fuckade ur på lektionen. Hade obligatorisk körsång efter skolan (jag är ju musikare). Det var helt ok faktiskt. På vägen till busshållsplatsen slopade jag min fantastiska chans men en sån fegis jag är. Deprimerande. Matilda fanns som en ängel från himmelen på busshållsplatsen (hon bör egentligen inte stå där, hennes buss går nån annan stans) för att göra mitt humör bättre. Drog med henne lite random så där hem till mig där vi lyckades göra våra läxor klart. Gick till konsum och köpte onyttigt. Shit, åt världens godaste kanelbulle. Pratade nyss med vännen min om hon ska byta till min fina skola. Det vore asroligt!

Så jag har haft fullt upp med lite allt möjligt. Imorrn blir det inte mycket uppdatering heller då jag har ridning på kvällen. Blir att göra läxor direkt efter skolan. På fredag är det poolparty, jacuzzi och bastu hos Alicia. Får se om jag hinner uppdatera då med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0