Will i.

Dagen har varit bra och jag har varit på fint humör. Inte nog med att humöret strösslas med att man får syn på snygga killar lite här o var. Jösses ...

Imorse stod jag så länge vid spegeln att jag knappt hann äta någon frukost. Hann slänga i mig ett glas yoghurt stående i sista minuten. Men (!) det var inte för att jag sminkade mig i all evighet, nej, utan jag försökte mig på en ny frisyr! Hade aldrig gjort den innan så det blev improvisation vilket gjorde att tiden sprang iväg. Idén fick jag från Karro som har det ibland och hon är så fin i det!


Kommentarer
Postat av: anhthu

aa, du passar i frisyren!! Anna, kan du träffas på lördag med becca och mig??? :O :O :D:D

2011-09-29 @ 18:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0