Nu låtsas vi som ingenting


Så vi låtsas att jag har varit en baddare på att blogga. 
Nä men livet kom emellan. Min sommar var awesome. Lägger väl upp några trevliga bilder some day. 
 
Det är nästan kul att skolan har kommit igång igen. Tillbaka till vardagen. Jag hade mig inställd på redan i början att jag detta läsår ska fokusera i huvudsak på pluggandet. Det har gått bra hittils. Okej, vadå, andra veckan in på skolstarten och jag tror jag kan skryta. Alla vet ju att det skiter sig runt höstlovet. Men vi lär se. Min hjärna har ännu en gång tumlats om av en ny människa. Fasen. Det hände hela tiden förra läsåret och resultatet blev huvudet bland rosa moln men F på provpappret. Den här gången kanske allt hålls i balans.
 
Visst är det kul att lägga fingrarna på tangentbordet igen men surt är det för oss bloggare med våra kära androids (en mycket hederlig sådan, fan Samsung är bäst) som inte kan uppdatera med våra mobiler till skillnad från iPhones som fått en egen blogg app. Så vill ni ha roliga och frekventa uppdateringar får ni ta o klaga hos blogg.se för i mobilen kan man inte ladda upp en jävla bild. 
 
Tillbaka till nuet. Jag tillbringar min kväll med: en baguette. Och bara för att priset på Marabou Premium var sänkt köpte jag mig en sådan också. Hoppas ni har ett roligt socialt liv. 
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0