Rätt nice

I somras åkte jag och mina föräldrar till Korfu, Grekland och Malin följde med! Det var jättekul att ha med henne. Vi kom hem ca en vecka innan skolan började. Den roligaste kvällen måste nog ha varit när Malin och jag smög ut efter att mina föräldrar hade gått och lagt sig. Det som gjorde att vi lyckades med detta var att vi hade olika rum. Ännu bättre var att mellan rummen gick en mindre bilväg för rummen låg i två olika hus. Så vi gick in på en liten bar, som var otroligt mysig. Beställde varsin drink och satt och snackade. Efter ett bra tag ville två äldre italienare bjuda oss på drinkar så vi körde på för fullt. Väldigt rolig kväll och minst sagt vinglig vägen hem. Detta bör ju vara ett trevligt sätt för mina föräldrar att får reda på detta. Tja pappa!
 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0