ehh

 
Det är lustigt vad mycket konstigt som har hänt den här veckan. Förutom hoten mot skolan är det en massa andra random saker. Nu när det är halt ute lyckas alla halka omkring en. Ni lär inte bli förvånade, men jag lyckades snubbla inomhus igår, där det inte ens är halt. Eller blött. Rättare sagt ramlade jag. Vi var i aulan och repade. Jag hämtade min gitarr och mitt glitter som skulle sitta runt huvudet. Så traskar jag upp på scen. Helt plötsligt hör jag mig själv skrika WRAAAGGGHHHH jättemanligt och hör ett brak. När jag skulle upp för trappan snubblade jag och ramlade framstupa på scen med min gitarr runt halsen. Min stackars sko fick någon konstig form också för att jag slog i den ... ALLA i hela aulan såg. Och hörde för den delen med. Det var inte bara min klass i aulan. För då hade jag inte brytt mig. Men nu var det Hes2, Natur1 och Hes1 också! Liksom 70 pers såg och hörde. Men det kanske var bra för nu vet alla vem jag är och slipper presentera mig. Great. Skjut mig. Ville sjunka genom scengolvet. 
 
Dessutom igår gick jag på stan med Tippen och mötte upp några andra. Sen skulle jag gå på toa medans de andra väntade på mig. Slänger i ett mynt i automaten till toan och öppnar. Där satt en skräckslagen tjej på toa och försökte dölja sig när jag ryckte upp dörren. Jag fick panik och sa "oj förlåt" och stängde direkt. Jag slösade fan 5kr på att hon inte låste dörren efter sig. Plus att jag nu är ärrad för livet av bilden på henne sittandes på toaletten. Usch snälla hjälp mig. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0