Hårfix

Fick för mig ikväll att tona håret igen. Tonade det mörkare nån gång i oktober eller vad det va till min naturliga hårfärg. Jag är ju brunett ... vilket vissa inte har fattat haha. Men i och med att det är toning så tvättas ju färgen ur. Stod på Konsum i 40 min och försökte välja en passande färg och jag kan säga att urvalet bland bruna nyanser inte var många. Men jag ville göra det ikväll i vilket fall. Så jag hittade en kastanjebrun färg. Hoppas den inte är för röd. Mamma vet inte att jag ska tona det, hon brukar alltid ha sista ordet över sånt här. Men ikväll är kära mor och tränar och pappa han bryr sig inte vad jag gör med mitt hår, han räckte bara fram pengarna. Haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0