kladdigt

Oh gud. Det har varit fullbokat hela dagen. Jag som trodde att denna vecka skulle vara lugn med "bara" klasskampen och lucia. Men så innebär ju klasskampen att vi i PR-utskottet ska fixa allt med affischer, filmer och upplägg till det. Dessutom är jag med i KTDRL's Bak. Vi ska nämligen baka 800 bakelser till klasskampen. Båda dessa krockar och jag hinner inte med! Inatt fick jag mindre än 6h sömn. Jag somnade på mattenlektionen till och med. Jag var så sjukt trött. Och ändå sitter jag uppe nu och gör kladdkakor, lägger dessa i formar och diskar. Måste dessutom göra tre affischer till klasskampen. Jösses. Låt mig sova. 
 
 
 
Resultatet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0