presenter

Mina otursmorgonar börjar rada upp sig. Idag hade jag en härlig sovmorgon. Hade planerat min outfit utifrån mina stövlar som jag skulle ha på mig idag. När jag är klar och tar på mig dessa fuckar dragkedjan upp sig och går sönder helt. Man kan ju tro att ett par stövlar från Gant ska klara sig längre! Blev så otroligt irriterad. Fick byta skor och därmed min tröja också till en skjorta istället. Springer ut till bussen rädd för att missa den. Istället får jag stå i 40 min och vänta på den. På dessa minuter ska TVÅ bussar hinna köra förbi mig. Inte ens EN gjorde det. Så jag fick ta första bästa som dök upp vilket resulterade i att jag fick gå in från stan. Höll på att frysa ihjäl på vägen till skolan. Mina tår och ben var helt bortdomnade. Tack vare bussjävlarna blev jag 40 min försenad till min lektion där jag hade en uppsats att skriva. Missade alltså det tillfället. 
 
Träffade Rebecca idag! Har saknat henne så mycket. Hon gav mig en försenad födelsedagspresent, ett halsband i silver. Jag föväntade mig verkligen ingenting, så detta var verkligen uppskattat! Så enkelt men så fint. Fick dessutom en Marabou, vilket inte var helt nödvändigt ... Åt upp den på fysklektionen. Fan också. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0