sliskigt

Ganska okej dag. Frös som sjutton i skolan. Hörde från mamma som var på föräldramötet att det är något fel på deras värmegrej och att de håller på att fixa det. Tydligen har det varit enda ner till 13-15 grader i vissa klassrum. Det har märkts kan jag säga! 
 
Följde motvilligt med till gymmet med Karl och Joacim. Hade liksom inga skor så det kändes ganska mesigt att hasa runt i strumpor. Men jag körde på. Jag valde att köra de övningar som de gjorde. Denna dag fokuserade de på biceps och stod framför spegeln och gjorde en massa grejer som jag fick lära mig idag. Ganska kul faktiskt. 
 
På väg hem lyckades jag hitta en plats på den packade bussen. Mitt framför ett par. Först gav de varandra en ganska oskyldig puss, liksom vilka par gör inte det offentligt? Så jag tyckte det var sött. Men sen så fortsatte de att pussas och nästan hångla mitt framför ögonen på mig. Jag tyckte det var så obekvämt att jag satt tryckt mot rutan och kollade ut medans jag lyssnade på musik för att slippa höra deras puss- och smack-ljud. Under hela resan var pojkvännen så himla jobbig, han kunde liksom inte sluta pussa på henne. På munnen, i pannan, på kinderna. Han var så jäkla klänging. Hon bara satt där som en grönsak och tog emot allt utan något särskilt ansiktsuttryck. Nej det var verkligen svårt att koncentrera sig på annat. Inte för att jag vill sitta mellan dem men jag hade ju ingen egen att gosa med. Ingen rolig resa. 
 
Hade trevligt i lördags. Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0