träning

Jag har hittat ett intressant träningsschema på internet och tänkte att min fläskkropp skulle behöva följa den. Schemat sträcker sig över 12 veckor, vi lär se hur de går!

Idag var jag på gymmet och körde igenom dag tre. Fattas bara att jag ska äta rätt ... vilket jag inte har lyckats med.

När jag var klar och skulle gå hade jag såna problem att gå till busshållplatsen pga all träningsvärk i benen och i rumpan från igår. Till råga på allt halkade jag på isen och ramlade. Kul.

Hade jag haft en snygg kropp hade jag laggt upp värsta skrytbilden. Nu har jag inte det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

...så, hur går det med träningen egentligen? :)

2013-01-09 @ 17:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0