Busigt

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det David och Karolinas födelsedag! Mot lärarens vilja sjöng vi en truddelutt för dem. Har ett prov att göra i efermiddag, ett prov som jag missade förra veckan. Har dock inte pluggat på det så jag planerar att avsiktligt "glömma bort" det. Heh ..
Kvar av dagen finns bara en kemilektion som jag slappar igenom. Sen slutar jag och livet sätts på play igen. Funderar på att träna. Gjorde ju det i måndags eller när det nu var. Det var väldigt uppfriskande efter ett gigantisky break på x antal månader.

Kommentarer
Postat av: william

fin header:D



Och kan du säga vad tycker du om mina "The girl at the ice lake" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2012-02-01 @ 14:18:18
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0