curly

Becca kom till Katedral och käkade lunch med mig. Det var kul att se henne igen. Men jag känner ett mellanrum som håller på att växa i vänskapen. Vet inte varför och jag vill inte ha det så. Det var annorlunda när vi gick i samma klass och kunde umgås hela tiden och ha kul. Nu är det ... mer seriösa grejer. Känns inte som om vi hinner ha kul. Nästan som om jag glömt hur kul Becca och jag hade. Eller att jag glömt hur man ens har kul. Shit.

Har alldeles för mycket i tankarna för att kunna fokusera på skolan. Fokuserar alldeles för mycket på annat.

Hade lockat håret lite lätt på morgonen. Blev rätt bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym



Läs lite längre bak i bloggen, så kommer du säkert ihåg hur roligt ni hade. Var rädd om Becca.

Kram, storasyster.

2012-02-07 @ 21:35:59
Postat av: becca

Anna...<3

2012-02-08 @ 17:15:32
Postat av: Anh Thu

Fina!!!!!!!!!!!!!!!!! LOckar!!!!!!!

2012-02-13 @ 23:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0