Den där känslan.


Shorts, linne, värme och solbränna. Åh jösses. Saknar allt som har med värme. Känns som om jag försöker locka fram våren genom att tvinga på mig en tunnare jacka. Funkar inte alltid.

Än är det långt kvar till värmen. Otroligt långt.
Men som tur är åker min familj och jag till Turkiet under påsklovet. Värme. Och solbränna. Kärlek.
Hittade bilder från min förra mobil när jag hängde med Becca en sommardag. Tänk hur annorlunda allt var då. Tror jag var smalare då. Har tjockat upp mig under de mörka månaderna. Usch. Euw. Blä.

Haha. Beckas stackars ben. Hela sommaren. Hon som försökte bada med benet inbundet i en svart sopsäck på mitt sommarland. Fungerade dock inte. Haha.


Kommentarer
Postat av: becca

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA...vad är det för jävla mongo på sista bilden?

Hade helt glömt bort bilderna...

<3

2012-02-29 @ 21:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0