ingen action i bibblan

Jag har varit jättetrött i skolan idag. Sov mindre än 6 timmar inatt. Hade ett samhällsprov att plugga till. Som tur var gick det helt ok! Läraren sa att våran grupp låg på ett A. Woho!

På franskan fick vi fransoser på besök. Det var skitjobbigt! Jag kunde inte prata ett piss. Frågade på franska om han kunde engelska. Han kunde kanppt nåt. Typ lika mycket som jag kan franska. Jaha, nu blev det ju hela sjukt mycket lättare!! -.- Stackaren satt mest tyst och kollade på oss svennar som satt och diskuterade hur man skulle säga si o så på franska. Han trodde säckert att vi skrattade åt honom medans vi egentligen skrattade åt vår dumhet.

I eftermiddags skulle jag ha gjort mitt fysikprov tillsammans med Malin och Sandra. Vi skippade det för andra gången i rad. Hon kommer var skitsur på oss imorgon. Fast det var värt det. Hehe.

Satt med Malin på bibblan. Gjorde inte ett skit. Satt och snackade om en massa. Hon berättade om sitt äventyrliga liv. (Jo - jämfört med mig är hon äventyrlig) Hon är så rolig. Det är så kul att umgås med henne.

Nu ska jag sätta mig framför engelskaläxor. Ska förbereda en presentation om nåt skit. Ösch.

Kommentarer
Postat av: Storasyster



jättetrött i skolan = skoltrött? :)



tack för ditt fina sms,

kraaam

2012-02-08 @ 20:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0