Plus minus noll

Dagen har varit helt ok. Bäst var det under håltimmen efter lunch. Fikade på stan med Karl, Sune och Joacim. De är så härliga att hänga med. Annars har det varit segt.
Tränade efter skolan. Hade inte riktigt energin på löpbandet så efter 10 min gick jag och köpte en energibar som kostade typ 18kr. Men de tog inte kort under 50 kr. Det resulterade i att jag köpte mat för 56 kr. Lagom slöseri. Hade sen min egna lilla picknick inne i strechrummmet. Inte direkt det ultimata träningspasset på gymmet. Åt nog upp alla de kalorier jag faktiskt lyckades bränna. Körde rumpövningar. Behöver ett lyft där bak. Hänger som en 80-åring.

Har idag ätit årets första semla. Äter typ en semla per år. Finnder de inte särskilt frestande. Den här var faktiskt god.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0