superdupermegasmidig

Sitter i arbetsrummet och sjunger för full hals när mamma kommer smygande i köket. Trodde jag var ensam hemma. Nu hörde hon för första gången hur jag låter när jag sjunger plus att hon blev väckt av det. Hon låg och sov. Herre jösses ...
Har suttit på Cioccolata med Karolina och Ema. Väldigt mysigt. Men glömde en tid jag hade hos vårdcentralen. Typiskt mig. Dementa Anna.

I alla fall. Som vanligt är jag klumpig. Idag lite extra. Skulle stryka lite grejer i almenackan. Lutade burken lite för mycket och spillde ut halva burken med tippex över mina marinblå byxor. Hade lektion näst längst upp i skolan så jag gissar att rätt många såg hela vita fläcken på låret (såg säkert ut som att en fågel hade lagt världens brakare på mitt ben) när jag sprang ner för alla trappor till mitt skåp. Som tur var hade jag ett par extrabyxor med mig till skolan. Jaja, ni undrar säkert varför och tycker säkert att jag är jätteknasig. Jag tog med mig ett par byxor för jag var så osäker på de jag redan hade på mig. Kände mig inte bekväm i dem så jag tog med dem i fall jag ville byta. Tur att de kom till användning! Klantskalle ...

Ska iväg till Malin om ett tag. Ska vidare till Sune sen för lite fest. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0