Right here.

Sorry peeps. Ett lov från skolan verkade även innebära ett lov från bloggen. Nejdå, ni har inte missat ett dugg. Majoriteten av dagarna under lovet spenderade jag alldeles alldeles själv. Himla skönt kan jag säga. Jo - ibland är det frunktansvärt skönt att bara umgås med sig själv. Vissa tycker att det är osocialt. Absolut. Jag håller med. Jag är en jävla grottmänniska. Men what to do? Nä då. Nu ska vi inte vara för hårda mot mig. Umgicks med några vänner i början av lovet. Träffade Anhthu och Becca, det var kul att återförenas våran lilla trio. Men ack så mycket vi växer och glider ifrån varandra. I vissa stunder är det sig likt. När jag och Becca är barnsliga och busar medans Anhthu kläcker en kommentar och alla ligger dubbel av garv. Eller när Anhthu hittar på nåt och jag kommenterar som vanligt och vi flabbar omkring. Precious moments. Sen under veckan blev jag sjuk. Hade ju en himla stor idé att träna ner mig till beach-mode under lovet men nepp - ibland förstår kroppen att allt man egentligen vill är att bara ligga och lata sig.

Anhthu och Becca kom till Katedral idag igen och åt lunch med mig. Vet inte vad folk tycker om det eftersom de är från Berzan men i dont care! Ännu en precious återförening. Synd att den inte varade särskilt länge. Efter lunchen gick de tillbaka.

Sofia var här hos mig under eftermiddagen. Senast hon och jag hängde var det för att hon fixade håret (dvs färgen) på mig. Denna gång var det jag som fixade hennes hår, fast längden. Tog tag i saxen och började klippa för fullt. Har aldrig någonsin i mitt liv klippt nån annans hår. Första gången var det ju på mig själv. Nu fick jag prova på nån annan. Det var rätt kul kan jag säga! Men också lite press på att jag skulle få till det snyggt. Som tur var blev hon riktigt nöjd! Jag klippte topparna (inte för mycket som typ alla frisörer tenderar att göra) och klippte upp håret så att hon får lite fluff samt en liten sned lugg. Såg bra ut! Proud girl here!

Jocke lånade min väst. Ser nästan bra ut i den. Har varit så sjukt trött idag. Värsta natten ever. Sov mindre än 5 timmar. Zombieee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0