smidigt

Idag har har det varit en ovanligt klumpig dag för mig.
Höll på att ramla ner i ansiktet på en tjej i trappan när jag snubblade. En aning pinsamt. Ännu mer pinsamt var det när jag ramlade omkull i svenskasalen. Satt på en stol och lutade stolen bakåt. Bestämde mig för att göra det mer bekvämt för mig så jag slänger upp ena benet på bordet. Hoppas att stolen inte välter och slänger upp det andra benet. PANG. Och så ligger jag på golvet med fötterna i vädret. Bör jag nämna att vi hade besök av nior i klassrummet plus att jag satt längst bak vilket gjorde att man bara såg att jag försvann följt av en duns. Alla skrattade. Det är vad niorna lär komma ihåg av Katedral.
Är på väg till stallet och ska rida. Förhoppningsvis ramlar jag inte av hästen pga sömnbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0