Något väntar

Nu när frisyren är några decimeter kortare kanske man ska skapa sig en ny bloggdesign. Det lär ta ett tag. Jag är rätt seg när det gäller sånt här. Det vet ni ju av tidigare erfarenhet.

Har slappat hela dagen. Sett på Mean Girls 2. Sådär film. Ettan är chic flick nummer ett. Var över hos Becca också för att ge henne min kopia av Game of Thrones. Själv har man ju fastnat för serien. Nej. För en gångs skull är jag inte efter. Jag har läst boken innan jag ens visste att tv-serien fanns. Har nu metvetet valt att vänta med det. Innan jag ser säsong två ska jag fortsätta läsa bok nummer två som jag redan har hunnit en bit på. Sommarläsning på hög nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0