Snip snap slut.

Gårdagen bjöd på avslutning och två konserter i Katedrals aula. Ettorna och tvåorna var knappt peppade på att lämna skolan. Orörda miner. Kul att ändå försöka få igång er. Annorlunda var det när årets studenter intog aulan. Hela havet stormar. Det var otroligt kul att uppträda inför treorna. Så mycket mer ös.

Jag lyckades inte bli fångad på någon bild och jag tog ingen heller. Min avslutningsklänning var jag i alla fall nöjd med. Rädd att hela skiten skulle åka ner och bli en enda stor nipslip då jag inte hade några axelband. Men så roligt blev det inte.

På kvällen stod det tältning på schemat med kära klassen. Synd bara att sommaren skulle invigas med regn istället för solstrålar. Det blev en blöt natt. Men en enormt mysig och rolig en.

Vissa gjorde vad som helst för att sova torrt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0