Spectrum

Igår var det ingen glad dag. Väcktes tidigt av kära mor o far som var onaturligt glada vid en sån tid på dygnet. Väl vid frukostbordet chafsade dem. Sen for vi ut till landet. Jag skulle klippa gräset. Fy helskotta. Det regnade och var soligt omvartannat. När det regnade blev man blöt (duh). När solen hoppade fram blev man varm och en jävla massa flugor kom och ville inte lämna mig ifred. Klippningen tog hela 3½ timme. Skjut mig. Humöret steg lite när kakorna åkte fram. Men sen dalade humöret igen. Allmänt onödig dag. Förutom pengarna som tjänades på att jag klippte.

Har invigt sommaren med min klassiska slapp dag. Har knappt gjort ett dyft. Har suttit still hela dagen och ritat. Kommer väl upp här framöver. Ska försöka vara lite social i veckan. Få se om det genomförs.

Nu känner jag för en chokladbollssmet. Kan höra Anhthu i bakhuvudet: "låt bli det där".

Kan tipsa om en ny låt + artist jag upptäckte idag medan jag satt framför datorn och ritade. Trodde inte den var bra men ack så fel jag hade. Annorlunda stil. Men bra.


Kommentarer
Postat av: Jojjo

Klaga inte, jag har planterat 2 000 träd de senaste två dagarna, 7-16:30. Det känns som att någon har misshandlat mina fötter, och sedan tänt eld på dom för att sedan glömma släcka dom när det är som värst. Sen tror jag att det blev skjutna med luftgevär, eller paintboll-skott (svårt att avgöra), för de är alldeles röda. 1000 spänn, kching!

2012-06-12 @ 19:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0