Tjolahopp

Hejsan hoppsan här går det undan med bloggandet ... Jo min mesa ursäkt är att jag har varit upptagen en hel del. Vi repar ju inför sommarkonserten från åtta till fem varje dag. Även idag. Trots att det är nationaldag och hela köret har i varit i skolans aula och övat och övat från åtta till ett. Man blir så trött av att hela tiden försöka ge allt på scen och se glad ut. Därför har bloggandet inte varit så prioriterat. Sömnen har varit nummer ett på listan. Dock har jag inte sovit mer än sex timmar varje natt under dagarna som gått ... Snart är sommaren här och jag ska låta sängen ta ansvaretå och låta sömnen svepa över mig. Jag ska fanimej gå i sommaride.

Nemen nu sitter jag hemma hos Malin. Håller på och grejar. Hon försöker sätta upp ett tält på gräsmattan. Kul att bevittna då hon inte lyckas särskilt bra. På fredag är det tältning med klassens kära individer. Då får det banne mig inte regna. Är det varmt ska vi nattbada.

När jag kommer hem ska jag visa en grej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi vet att du har klippt dig... ;)

2012-06-06 @ 19:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0