Nu är det mars. Redan.

Var hemma både igår och idag från skolan. Mådde mycket bättre under eftermiddagen så jag valde att möta upp Johanna och Rebecca på stan. Vi skulle sätta oss på ett fik men det tog oss evigheter att bestämma oss vart vi ens skulle sätta oss. När vi väl bestämde oss för Café Gyllen träffade vi Karro som jobbar där. Jag köpte mig två bakelser. Inte bra det där Anna. Johanna har plötsligt bestämt sig för att gå på GI-metoden. Bantning alltså. Vi kör ju fortfarande våran tävling om magrutorna. Känner att det börjar gå bakåt istället för framåt. Har nog ökat fettmängden istället för minskat den. Men vi hade riktigt kul där. Härliga tjejer.

Köpte mig dessutom två saker. Eyeliner och en engelsk bok. Den senaste boken i en serie som jag håller på att läsa. Har väntat på boken i evigheter. Anhthu den har äntligen kommit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0