Svallet

Ibland får jag ryck och vill plötsligt ha ny frisyr. Hade långt hår i sjuan. Fick för mig att prova på lugg i åttan. Aldrig mer. I nian var jag trött på det långa håret och kapade av det.
När jag kollar tillbaka på bilder på mitt korta hår vill jag plötsligt ha sådär igen. Det var riktigt bekvämt. Håret tog inte evigheter att torka. Skönt till vardags. Men när man ska bada offentligt, typ simhall/sjö/whatever så slickar sig ju håret längs skallen så man ser ut som en kille. Inte lika kul. Sparade sen håret under hela nian. Lät det växa i 1½ år och nu är längden tillbaka, om inte längre. Saxen rörde inte håret nån gång under den tiden så förra månaden tog jag ju tag i saken själv. Men jag funderar på kort hår igen. Fast det blir så jobbigt på sommaren. Det är ju då man vill ha sitt långa hår att slänga runt med. Haha.

Kort eller långt?

Samma dag som saxen klippte av det sommaren före nian. Nån som kommer ihåg? Haha.


Kommentarer
Postat av: anhthu

kort hår!

2012-03-01 @ 19:37:35
Postat av: becca

personligheten tycker jag du ska ha kort hår. Som i början av 9:an. Så jävla snyggt det var på dig...blev faktsikt avundsjuk ^^

2012-03-01 @ 20:44:50
Postat av: Anonym

väldigt fint med kort hår!

2012-03-01 @ 21:41:36
Postat av: Anonym

lååååångt :D

2012-03-01 @ 22:34:28
Postat av: Anonym

Kooooooooooort :D

2012-03-12 @ 13:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0