Lördag

Mötte upp Jocke på stan idag och gick runt där ett bra tag medans vi väntade på Sofia. Köpte glass under tiden! Ben & Jerrys. MUMS. Jösses vad gott. Väl förtjänat. Sen kom flickan äntligen och vi gick runt ett tag. Åkte hem till Jocke och fick för oss att spela Monopol! Haha. Det var kul tills Jocke vann. Ställde oss och gjorde kladdkaka! Blev rätt så god. Tyvärr kunde ju inte Sofia äta för hon är ju glutenallergiker. Haha, stackars henne som fick se på oss äta en massa smaskens. Låg sen i Jockes bäddsoffa och bara låg och pratade vi tre. Supermysigt. Skulle sen äta hos honom med Sofia. Precis när jag hällt upp mat och tagit första tuggan ringer pappa och säger att han står utanför med bilen och ska hämta upp mig. Bra timing där pappa. Fick skuldkänslor över maten så jag slängde i mig så mycket jag kunde på fem minuter. Haha. (Fick egentligen inte äta där, skulle äta hemma ...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0